KURTKA DAMSKA
model KAILASH HOODIE
firmy THE NORTH FACE
Puchowa kurtka w której poszelajesz nie tylko na stoku!
Stylowa, puchowa kurtka w której nie straszna będzię nawet największa zima. Jej nowoczesny krój dopasuje się do wielu zimowych stylizacji. Uszyta z wysokiej jakości elastycznej tafty pokrytej warstwa impregnacji DWR, kurtka jest gotowa na zimowe wyzwania. Mankiety z regulacją Velcro, ściągacz w dolnym brzegi oraz centralny zamek z dodatkową patką na zatrzaski chronią przed podmuchami zimnego wiatru.
Opis:
DWR FINISH - technologia wydłużająca żywotność materiału oraz jego wodoodporne właściwości.
GOOSE DOWN FILLS - do tworzenia ocieplenia firma The North Face używa tylko najwyższej jakości węgierskiego puchu gęsiego. Każdy produkt przechodzi przez serię testów, sprawdzających jakość, odporność na wilgoć, zdolność do odkształcania po złożeniu itp. Wypełnienie z gęsiego puchu zapewnia uczucie ciepła oraz wysoką zdolność do kompresji. Produkty The North Face projektowane są z użyciem wysokiej klasy puchu, w zakresie od 550 do 900, zakres ten obejmuje kolejno komercyjne wyroby po profesjonalny ekwipunek.
The North Face - światowy lider w produkcji sprzętu outdoorowego i wyprawowego. Ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego i outdoorowego pozwoliło tej marce zdobyć uznanie niemal na całym świecie. Szeroki asortyment, wysoka jakość produktów i profesjonalne, sprawdzone rozwiązania sprawiają, że produkty The North Face cieszą się sympatią zarówno wśród profesjonalnych eksploratorów, jak i wśród weekendowych miłośników sportu.
Chociaż The North Face jest nieodmiennie kojarzony z górskimi aktywnościami outdoorowymi, to paradoksalnie jego historia zaczęła się na plaży. Dokładnie w San Francisco, w dzielnicy North Beach, zaledwie 150 m nad poziomem morza. To tutaj w 1966 roku para entuzjastów turystyki założyła mały górski sklep. Wkrótce potem ten sklepik, nazwany "The North Face" stał się miejscem, w którym można było kupić bardzo wysokiej jakości plecaki i inny sprzęt turystyczny. W 1968 właścicele przenieśli sklep na drugą stronę zatoki oraz zajęli się projektowaniem i produkcją odzieży technicznej oraz sprzętu turystycznego i wspinaczkowego. W następnych latach The North Face wytrwale budował wizerunek marki, m.in. poprzez sponsoring wielu wypraw w różne zakątki Ziemi. Zapoczątkowało to szczytną tradycję i stało się inspiracją dla hasła przyświecającego tej marce: Never Stop Exploring™.
Każda kolejna dekada dla The North Face to wprowadzanie absolutnych innowacji technicznych. W latach '80 TNF wprowadziło linię odzieży dla ekstremalnych narciarzy, następnie w kolejnym dziesięcioleciu powstała linia odzieży TEKWARE™. Jest to odzież przeznaczona dla wspinaczy, biegaczy, turystów i ma na celu zapewnienie doskonałego dopasowania i funkcjonalności. Natępnie TNF poszerzył kolekcję o nowy sprzęt i odzież do trekkingu, a także buty do biegania po górach.
Firma The North Face organizuje jeden z najbardziej wymagających ultramaratonów w Europie - Ultra Trail du Mont Blanc. Uczestnicy muszę przemierzyć 168 kilometrów, ale i pokonać własne słabości. Trasa prowadzi dookoła Mont Blanc, pozwalając zachwycić się urokiem Francji, Włoch i Szwajcarii. Bieg dookoła góry, pozwala sprawdzić swoje możliwości, a także daje szanse na przeżycie niezapomnianej przygody.
The North Face nieustannie przesuwa granice innowacyjności w swoich produktach, tak aby ich użytkownicy mogli przesuwać własne granice i zwiększać swoje możliwości, w myśl hasła Never Stop Exploring™.
Bądź pierwszy który wyrazi swoją opinię o produkcie. Podziel się swoimi uwagami, pomóż innym w zakupie.