SPODENKI DAMSKIE
model EAT MY DUST SHORT
renomowanej firmy THE NORTH FACE
Osiągaj kolejne cele z The North Face!
Szorty z popularnej serii TNF Eat My Dust, adresowanej do wszystkich miłośniczek biegania. Nowoczesne materiały i technologie, techniczny krój i funkcjonalne detale sprawiają, że jest to idealny model na każdy dystans! Materiał spodenek jest bardzo lekki i szybko wysycha, a podszewka wykonana w technologii FlashDry™ i wentylacyjne panele z siateczki zapewniają doskonałą cyrkulację powietrza. Szorty są wyposażone w praktyczną płaską kieszonkę na niezbędne drobiazgi, takie jak klucze, drobne pieniądze, odtwarzacz mp3 itd. Na nogawce umieszczono odblaskowy nadruk, który poprawia widoczność i bezpieczeństwo po zmroku. Szorty są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych - użytkowniczki mają do wyboru klasyczną czerń i dwa wzorzyste modele w intensywnych kolorach.
Opis:
Dostępne kolory:
FLASHDRY™
FlashDry™ to technologia opracowana przez firmę The North Face do stosowania w odzieży sportowej i outdoorowej. Materiały z technologią FlashDry™ mają mikroporowatą strukturę, która umożliwia odprowadzanie wilgoci z powierzchni skóry, szybkie wysychanie i regulację odpowiedniej temperatury ciała podczas wysiłku fizycznego. FlashDry™ zapewnia użytkownikom uczucie suchości i komfortu nawet przy intensywnej aktywności i wysokich temperaturach otoczenia. Ubrania wykonane w tej technologii są lekkie, trwałe, nie tracą swoich właściwości nawet przy długim użytkowaniu i po wielu praniach.
The North Face - światowy lider w produkcji sprzętu outdoorowego i wyprawowego. Ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego i outdoorowego pozwoliło tej marce zdobyć uznanie niemal na całym świecie. Szeroki asortyment, wysoka jakość produktów i profesjonalne, sprawdzone rozwiązania sprawiają, że produkty The North Face cieszą się sympatią zarówno wśród profesjonalnych eksploratorów, jak i wśród weekendowych miłośników sportu.
Chociaż The North Face jest nieodmiennie kojarzony z górskimi aktywnościami outdoorowymi, to paradoksalnie jego historia zaczęła się na plaży. Dokładnie w San Francisco, w dzielnicy North Beach, zaledwie 150 m nad poziomem morza. To tutaj w 1966 roku para entuzjastów turystyki założyła mały górski sklep. Wkrótce potem ten sklepik, nazwany "The North Face" stał się miejscem, w którym można było kupić bardzo wysokiej jakości plecaki i inny sprzęt turystyczny. W 1968 właścicele przenieśli sklep na drugą stronę zatoki oraz zajęli się projektowaniem i produkcją odzieży technicznej oraz sprzętu turystycznego i wspinaczkowego. W następnych latach The North Face wytrwale budował wizerunek marki, m.in. poprzez sponsoring wielu wypraw w różne zakątki Ziemi. Zapoczątkowało to szczytną tradycję i stało się inspiracją dla hasła przyświecającego tej marce: Never Stop Exploring™.
Każda kolejna dekada dla The North Face to wprowadzanie absolutnych innowacji technicznych. W latach '80 TNF wprowadziło linię odzieży dla ekstremalnych narciarzy, następnie w kolejnym dziesięcioleciu powstała linia odzieży TEKWARE™. Jest to odzież przeznaczona dla wspinaczy, biegaczy, turystów i ma na celu zapewnienie doskonałego dopasowania i funkcjonalności. Natępnie TNF poszerzył kolekcję o nowy sprzęt i odzież do trekkingu, a także buty do biegania po górach.
Firma The North Face organizuje jeden z najbardziej wymagających ultramaratonów w Europie - Ultra Trail du Mont Blanc. Uczestnicy muszę przemierzyć 168 kilometrów, ale i pokonać własne słabości. Trasa prowadzi dookoła Mont Blanc, pozwalając zachwycić się urokiem Francji, Włoch i Szwajcarii. Bieg dookoła góry, pozwala sprawdzić swoje możliwości, a także daje szanse na przeżycie niezapomnianej przygody.
The North Face nieustannie przesuwa granice innowacyjności w swoich produktach, tak aby ich użytkownicy mogli przesuwać własne granice i zwiększać swoje możliwości, w myśl hasła Never Stop Exploring™.
Bądź pierwszy który wyrazi swoją opinię o produkcie. Podziel się swoimi uwagami, pomóż innym w zakupie.