Technologie Horizon Fitness
GWARANCJA DOOR-TO-DOOR
Gwarancja door-to-door – to inaczej gwarancja "od drzwi do drzwi". Jest to rodzaj luksusowej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu produktu - paragonu lub faktury. Reklamowany sprzęt jest odbierany od Klienta przez kuriera, następnie naprawiany w autoryzowanym serwisie producenta i wreszcie - dostarczany z powrotem w to samo miejsce.
Gwarancja door-to door jest:
- komfortowa – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost od drzwi klienta, zawodzi do serwisu i przywozi Klientowi naprawiony;
- szybka – transport odbywa się kurierem, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum;
- darmowa – Klient nie ponosi żadnych kosztów.
Jak dokonać zgłoszenia gwarancyjnego?
- skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i dokładnie opisać usterkę;
- poczekać na kontakt ze strony naszych konsultantów lub serwisu producenta;
- naprawiony lub wymieniony na nowy sprzęt zostaje odesłany do klienta w terminie do 14 dni.
POLSKA GWARANCJA = POLSKA DYSTRYBUCJA
Zamierzając robić zakupy, zwłaszcza w sklepach internetowych, warto zastanowić się, czy produkty pochodzą z polskiej dystrybucji. Dlaczego? Ze względu na ogromną konkurencję, coraz więcej towarów jest sprowadzanych z zagranicy, pomimo tego, że w Polsce istnieją oficjalni dystrybutorzy. Proceder taki jest całkowicie legalny i nie podlega żadnym sankcjom prawnym, jednak może okazać się niebezpieczny dla klientów, ponieważ taki towar nie jest objęty polską gwarancją i nie ma prawa do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w polskim serwisie.
Z tego względu powstał certyfikat Polska Gwarancja = Polska Dystrybucja, który ma zapewniać bezpieczeństwo zakupów i pewność okresu gwarancyjnego.
Kupując produkty oznaczone znakiem Polska Gwarancja = Polska Dystrybucja klient otrzymuje 100% pewności, że w razie wad ukrytych, awarii czy uszkodzenia towaru nie z winy klienta, towar będzie objęty w pełni darmową naprawą gwarancyjną wykonaną na terenie Polski.
Zobacz więcej na temat certyfikatu Polska Gwarancja = Polska Dystrybucja >>>